LELY’S KOORDINERING AF PRISER OG MARKEDER

Lely Scandinavia drev et franchisekoncept for salg af service af mælkerobotter. Under konceotet var hver franchisetager tildelt et geografisk område, hvor det enkelte Lely Center eksklusivt måtte udøve aktivt salg.Konkurrencerådet fandt dog at Lely også have hindret...

Medierettigheder til dansk ligafodbold II

På grund af ændringer i markedet fandt Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen anledning til, at ændre vilkårene for salg af medierettigheder til Superligakampe, ved at ændre på de oprindelige tilsagn givet af Divisionsforenignen i 2007. De væsentligste ændringer af...

TDC’s priser på bredbånd

På baggrund af klager åbnede KFST en misbrugssag mod TDC A/S for et muligt margin squeeze på bredbåndsmarkedet. Nærmere bestemt forholdet mellem engrosprisen for netadgang og detailprisen for bredbånd. Analysen tog udgangspunkt i netadgang via kobbernettet, idet KFST...